DaBaby: Suge (Live) – SNL

DaBaby: Suge (Live) – SNL


100 thoughts on “DaBaby: Suge (Live) – SNL”

  1. This is like the first rapper I have ever see. who basically turned his own song into a fucking musical/story you see unfold right there in front of you and itโ€™s not cheesy, it was a lot of fun. DaBaby is great.

  2. This nigga suck he a bad performer. His song starting sound the same everyday. He need to mix that shit up. He still talking about this waacckk asss song. That nigga looking more stupid on his video and on stage every day like somebody put something in hos drink. He goofy ass fuck anyways and not a good way

  3. Who the heck is the engineer? They did him dirty in these performances, and the mic isnโ€™t even fitting right. The performances are great tho lol

  4. Nobody:

    DaBaby: Iโ€™m a young CEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  5. I don't know what was more surprising…the Walmart vests,or the thick white girl twerking on a handstand!!! ๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€

  6. Absolute trash. SNL is just a PC garbage company trying to stay socially and racially accepted by allowing trash performances and shitting talent because theyโ€™re racist, and only let garbage on because of color and political view. Disgusting trash.

  7. Nobody:

    Da baby:
    I go where I wwwwaaaaannnnnttttttttttttttttt
    Play if youuu wwwwaaaaannnnnttttttttttttttttt
    I'm a young CEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  8. I love him so muchhhhh. He has sucha charismatic personality and it always shows through in his performances .๐Ÿ’—๐Ÿ’—

  9. …That damn Mic. Gotta perform while keeping your mind on the mic falling out, staying in sync with the choreographed aspect of the performance, AND trying to hear with SNL Audio. Good Deal Home Team. Carolina In The Building

  10. Great theatrics… It does take away from him spitting tho… i dont really care tho… the way people rap now, you could never recite all the verses fully live

  11. He was prolly high asf during this shit ๐Ÿ˜‚ he didn't even sing half of it correctly and he made the fucking song ๐Ÿ˜‚

  12. ๐Ÿ˜‚ Dis song is serious nigga jus took out all his anger lyk a baby nd made a song ๐Ÿ’ช

    _DaBaby

  13. This song go hard itโ€™s fire and itโ€™s a hit ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  14. AWESOME PERFORMANCE OMG>……..I think this DA BABY is truly the weirdest, most disgusting looking little tiny dude……why does he wear those fake muscle sweaters????? He is so short, that's why he sticks his hand and arm straight up as high as they will go…..because he is so paranoid he won't be seen…….but this song….wow……..his music is growing on me, jus wish i can figure out why he is so fuckin bizarre with those weird fake muscle sweaters and those …..omg the teeth…Good job…..fuggin weird dude

  15. https://youtu.be/zdhBJYPhk5Q subscribe to my YouTube channel go on my page like in the bio…go on YouTube subscribe to (GET LIT WIT MOE) 50k giveaway

  16. ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿ—‘๏ธ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ๐Ÿšฎ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *